חיפוש

כתוב את הכותרת כאן

לוגו ווי דו מדיה

גוגל לעסק שלי

אהבתם שתפו:

תפריט מקוצר:

גוגל מיי ביזנס (GMB)- כל מה שחשוב לדעת על כרטיס העסק שלכם בגוגל.

האזינו למאמר:

נוכחות ברשת היא אחד הדברים הכי חשובים לעסקים בשנת 2019. הדרך הכי טובה לעשות זאת היא כמובן לבנות אתר ולקדם אותו בצורה אורגנית או ממומנת ובכך להעלות את הנוכחות בגוגל או לפרסם באמצעות פייסבוק או אינסטגרם ולהעלות את הנוכחות ברשתות החברתיות. דרך אחרת שבעלי עסקים הרבה פעמים לא מכירים היא לפתוח כרטיס עסק בגוגל. מדובר בפרסום חינמי לחלוטין (לפחות נכון להיום, קיימות שמועות שבגוגל חושבים לשנות את זה) שבלי הרבה מאמץ, יכול להביא לכם כמה פניות בחודש וגם יעזור למי שמחפש אתכם, למצוא אתכם בקלות.

אז איך זה עובד?

לרוב, הכרטיס יעלה בחיפוש של שם העסק בלבד אך בעזרת קידום נכון (בהמשך נסביר איך ניתן לקדם את כרטיס העסק), ניתן לעלות בחיפושים של מילות מפתח הקשורות לעסק בהתאם למיקום הגיאוגרפי של העסק ושל הגולש, לדוגמה: מי שיחפש מועדון צלילה שנמצא באילת והוא עצמו נמצא באילת, סיכוי גבוה שכרטיס העסק של אותו מועדון יעלה בתוצאות החיפוש.

כרטיס גוגל מיי ביזנס נראה כך:

דוגמה לכרטיס עסק

בכרטיס העסק הגולשים יוכלו לקבל את המידע הבא:

  • שם העסק
  • כתובת העסק וכפתור שמוביל להכוונה
  • שעות פתיחה
  • שאלות ותשובות על העסק
  • שעות פופולריות של המקום
  • ביקורות
  • עדכונים
  • תמונות מהמקום

מה זה מצריך מבעל העסק?

  1. הרשמה לגוגל מיי ביזנס דרך 👈 הקישור הזה.
  2. מילוי פרטים מדויקים על העסק.
  3. אימות המיקום שלכם בעזרת קוד שתקבלו בדואר תוך 20-30 ("הצבי" עייף..) ימים או אימות במייל ולעיתים ממש רחוקות, אימות פשוט דרך הטלפון למספר שהזנתם. השלב הזה יכול להיות מעט מתיש מכיוון שהדואר לא תמיד מגיע ואז צריך ליצור קשר עם גוגל.
  4. לאחר שביצעתם אימות תוכלו למלא פרטים נוספים, להעלות תמונות, סרטונים ופוסטים.

כדאי לשים לב! אם העסק שלכם הוא צימר/מלון/מתחם לינה, גוגל הסירה את האופציה של עסקים אלו להעלות פוסטים אז אם אתם לא רואים את האופציה זה כי היא פשוט לא נמצאת. 

 

איך ניתן לקדם את כרטיס הגוגל מיי ביזנס שלכם?

יש הרבה תיאוריות בנושא ולמעשה מדובר בתהליך לא פשוט אבל עם קצת עבודה, תוכלו לעלות על יותר ממילת מפתח הכוללת את שם המותג שלכם. דברים שתוכלו לעשות כדי לקדם את העסק:

  • למלא את כל הפרטים בצורה הכי מדויקת שאפשר ולוודא שהם מופיעים באותה צורה גם באתרים אחרים כמו אינדקסים שאתם מופיעים בהם וברשתות החברתיות.
  • ביקורות– ביקורות טובות עוזרות לקידום וכמה שיותר, יותר טוב. על מנת לקדם את כמות הביקורות תוכלו לצרף קישור לדף העסק שלכם ולשלוח אותו ללקוחות בצורת SMS לאחר שביקרו בעסק שלכם או לאחר שנתתם להם שירות. אופציה נוספת היא לשים את הקישור בקוד QR הניתן לסריקה על כרטיסי ביקור או על חלון העסק ולהסביר ללקוחות מה הם צריכים לעשות.
  • קידום האתר שלכם אורגנית– ישנה תיאוריה שאומרת שככל שהאתר שלכם יהיה מקודם טוב יותר במילות המפתח שאתם רוצים, כך יהיה גם כרטיס העסק. כמובן שאופציה זו כוללת בניית אתר וקידום אורגני שלו מה שהופך את העסק ללא חינמי ולכן לא מתאים לכולם.
  • תמונות– תמונות הן גורם חשוב בקידום כרטיס העסק. תמונות של המקום מבפנים ומבחוץ הן בגדר חובה. תוכלו להוסיף את הלוגו שלכם, סיור וירטואלי (במידה ויש לכם) ותמונות מהעסק עצמו ביום יום. כדאי גם לעודד את הלקוחות להעלות ביחד עם הביקורת שלהם גם תמונה, ייראה יותר אמין גם בעיניי גוגל ובעיניי הגולשים. נסו להעלות תמונות באופן שוטף, כל כמה ימים תמונה או שתיים.
  • פוסטים– העלו פעם בשבוע-שבועיים פוסט (ממש כמו בפייסבוק), עם עדכונים על העסק, מוצרים חדשים וכד'. ניתן גם להכין פוסטים עם קישור למאמרים או מוצרים באתר שלכם). בתוך הפוסטים הכניסו מילות מפתח שאתם רוצים לקדם.
 
קידום העסק דרך GMB יכול להיראות בצורה הבאה:
 אנו רואים כי מילת החיפוש הינה "שלטים לעסקים" מילה מבוקשת מאוד ברקב עסקי השילוט והלקוח שלנו מופיע במקום הראשון במפות באזור אשדוד. קידום כרטיס גוגל לעסק הינו קידום מקומי, גוגל יודע מהיכן השאילתה לחיפוש מגיעה ומראה את התוצאות הטובות ביותר לאזור חיפוש השאלה. 
דוגמה לכרטיס עסק אינטואיציה

אילו נתונים תוכלו לקבל על כרטיס המיי ביזנס שלכם?

אחד הנתונים הכי חשובים שתוכלו לראות הוא מאילו מילות מפתח הגיעו אליכם גולשים. זה יוכל לעזור לכם בבחירת מילות המפתח לקידום הכרטיס שלכם או האתר שלכם במידה ויש. בנוסף, תוכלו לראות כמה אנשים ביקשו הכוונה לעסק שלכם, כמה לחצו על כפתור ההתקשרות, כמה צפו באתר שלכם, כמה צפו בתמונות שלכם, כמו תמונות הועלו והכל בפילוחים של שבוע, חודש ורבעון.

כרטיס עסק הוא אמנם חינמי ופשוט אך דורש תפעול בתדירות גבוהה שלא מתאפשרת לכל בעל עסק. אם אתם רוצים לקדם את כרטיס העסק שלכם בגוגל על מילות מפתח מבוקשות, פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר.

דף עסקי בגוגל זה חובה לכל עסק!

הדוגמאות שאתם רואים בדף הם לקוחות שלנו שכבר מקודמים במקומות מצוינים (תבדקו), אתם לא רוצים שנראה גם אותכם לעסקים אחרים?
TOP 10
לוגו ווי דו מדיה
google-partners

פיתוח אתרים

פרסום דיגיטלי

יצירת קשר

office@we-do.media

077-2042535

קרית סיטי טק הבושם 3, אשדוד

Google ג גוגל
5.0
מבוסס על 30 ביקורות
×
js_loader