חייגו: 072-3940816 ונשמח לעמוד לשירותכם - Worldwide

פרסום בגוגל

קידום ממומן בגוגל – מה זה אומר?

מנוע החיפוש של גוגל מורכב כך שכמעט לכל מילת חיפוש שתזינו בשורת החיפוש, תקבלו תוצאות ממומנות ותוצאות אורגניות. התוצאות הממומנות בהכרח יהיו התוצאות הראשונות בדף כאשר בדרך כלל יופיעו ארבע מודעות. תוכלו לזהות אותן לפי המילה “מודעה” שתופיע מעל התוצאה.

מה היתרון של קידום ממומן בגוגל?

היתרון הגדול הוא שהתוצאות הן מידיות. כמעט כל אדם שחיפש מילת מפתח שקשורה לעסק שלכם, יקבל את המודעה שלכם ויש סיכוי גבוה מאוד שגם ילחץ עליה. ברגע שאדם לחץ על המודעה יכולים לקרות כמה דברים, תלוי בהגדרות הקמפיין:

  • מודעת התקשרות (למובייל בלבד)- מודעה שכאשר לוחצים עליה עוברים ישירות לשיחת טלפון עם בית העסק. מודעה זו יעילה במיוחד לאנשי מקצוע שהשירותים שלהם הם דחופים או מידיים כמו: שירות מוניות, אינסטלטורים, חשמלאים וכד’.
  • מודעת טקסט רגילה עם קישור- במודעות מהסוג הזה, לחיצה על המודעה תוביל למעבר לאתר העסק או לדף נחיתה, שוב, לפי מה שהוגדר. בתוך הדף או האתר הלקוח יכול לבצע רכישה, להשאיר פנייה או להתקשר- תלוי בסוג העסק.
  • מודעת טקסט עם הנעה לשליחת הודעה- בדומה למודעת התקשרות רק שבמקום הנעה להתקשרות, יש הנעה לשליחת SMS.

 

אני רוצה להיות מקום 1 בגוגל, מה כדאי לי – קידום אורגני או קידום ממומן?

במידה ויש אופציה מבחינת תקציב, כדאי מאוד לעשות את שניהם. ההבדל הגדול ביניהם הוא הזמן שבו תראו תוצאות. בקידום ממומן שעובד טוב- תקבלו תוצאות תוך זמן קצר. בקידום אורגני לעומת זאת, התוצאות מגיעות בדרך כלל רק לאחר מספר חודשים ובמקרים של תחרות גבוה יכול להיות גם עד שנה.

במידה והתקציב שלכם מוגבל ואתם רוצים לראות תוצאות מידיות, קידום ממומן בגוגל זה האופציה הטובה ביותר אבל.. נניח כי יש לנו קמפיין שרץ והתקציב היומי הינו 50 ש”ח ליום, עלות ממוצעת לקליק בביטויים שלכם היא 10 שקלים ז”א שיש לכם רק 5 קליקים ביום לאחר מכן – התקציב לאותו היום נוצל, המודעות לא יוצגו יותר במהלך היום ונתחיל להופיע שוב רק למחרת.

בקידום אורגני SEO כאשר הגענו לדף ראשון בתוצאות טובות לא משנה  כמה קליקים נעשו על התוצאות חיפוש למודעות שלנו התוצאה לא תרד לעולם מחוסר תקציב גם אם יקליקו על המודעה 1,000 פעמים ביום עדיין נהיה במקום גבוה בדף ראשון ונופיע לכל מחפשי הביטוי בתוצאות החיפוש. 

האם יש עוד אופציות לפרסום בגוגל חוץ מרשת החיפוש?

** רשת החיפוש – דפי התוצאות של גוגל לאחר שהזנתם שאילתא.

אז התשובה היא כן. גוגל מציעה אופציות נוספות לפרסום וביניהן:

רשת מדיה- לגוגל יש שטחי פרסום במיליוני אתרים ברחבי העולם בהם תוכלו לפרסם את העסק שלכם. תוכלו לבחור לפרסם באתרים מסוימים לפי נישות או לפי אתרים שנראים לכם מתאימים. בנוסף תוכלו לבחור להראות את המודעות לאנשים שחיפשו מילים מסוימות בגוגל והבאנר שלכם (מודעת תמונה) יופיע באתרים שהם נכנסים אליהם. קמפיין מסוג זה מעולה לחשיפה גבוהה בעלות זולה או למטרת רימרקטינג- פרסום חוזר לאנשים שכבר היו באתר שלכם.

קמפיין בג’ימייל- ניתן לטרגט אנשים לפי תחומי עניין, מילות מפתח, רימרקטינג וכד’ וליצור מודעה בתיבת הדואר של הלקוחות.

קמפיין ביוטיוב-  ניתן לפרסם ביוטיוב בצורת באנרים צדדיים או סרטונים המוצגים לפני סרטונים אחרים. גם כאן המטרה תהיה יותר חשיפה אבל גם כניסות לאתר.

 

מה חשוב לדעת!

  • אף אחד לא יכול להבטיח להיות מקום 1 בגוגל. 
  • אף אחד לא יכול להבטיח להישאר מקום ראשון בגוגל. 
  • כדאי לבדוק האם לסוכנות יש תג Google Partners (כמו שלנו יש 🤙) אשר מעיד על הסמכות ומקצועיות שצוות החברה עברו ע”י Google ושעמדו בקריטריונים השונים כסוכנות דיגיטל לקבלת התג היוקרתי.
  • חשוב לדעת האם היה לכם כבר ניסיון בעבר עם קמפיין ממומן או SEO כדי לייעל את הקמפיין ולהחכים מפועלו הלא מוצלח של קמפיינר קודם כי הרי למה אתם כאן?!
  • חשוב לעקוב אחר דוחות אונליין של נתוני הקמפיין כדי לדעת לחשב ROI – Return On Investment – החזר השקעה. כמה הוצאתי לעומת כמה נכנס וכמה רווח עשיתי! 

 

 קידום ממומן בגוגל או קידום אורגני SEO נשמע כמו משהו שמתאים לעסק שלכם? השאירו פרטים או התקשרו לקבלת הצעת מחיר

 

אנחנו מוסמכי Google

פה זה לא חאפר מכר.. אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שהוסמכו ע"י גוגל ללוות אתכם לקמפיין גוגל מוצלח ויעיל!
TOP 10
לוגו ווי דו מדיה

פיתוח אתרים

  • בניית אתרים
  • עיצוב אתרים
  • UX / UI
  • תוכן לאתר
  • כלים למדידת האתר

פרסום דיגיטלי

  • גוגל
  • פייסבוק
  • לינקדאין
  • אינסטגרם
  • טריפ אדוויזור

יצירת קשר

office@we-do.media

077-2042535

קרית סיטי טק הבושם 3, אשדוד