חייגו: 072-3940816 ונשמח לעמוד לשירותכם - Worldwide

שיווק באינטרנט

איפה כדאי לי לפרסם באינטרנט?

יש כל כך הרבה פלטפורמות שונות לשיווק באינטרנט אבל האם אתם יודעים מה הכי נכון בשביל העסק שלכם?

כדי לדעת היכן לפרסם את העסק אנחנו צריכים “קצת” נתונים על תחום הפעילות של העסק, ביצוע מחקר מתחרים (דע את האיוב) אשר ייתן לנו המון מידע כגון: היכן המתחרים מפרסמים, איזה סוג מודעות, האם הם עושים רימרקטיניג (פרסום חוזר) משתמשים בדיוור ואוטומציה אולי?

כדי ליישם את תכנית השיווק האולטימטיבית אנו נצטרך את כל המידע האפשרי גם כדי לחזות הערכות תקציב נכונות (כאלה שבאמת ייתנו לך תוצאות) ושיטות שיווק מתוחכמות כדי לקבל את התוצאות הרצויות ולעקוף את המתחרים שלך בזירה.  

“ידע הוא כוח ואם נדע את המתחרה לעומק נדע גם לעקוף אותו בתוצאות.” ציטוט שלי 😊  (Roei Kalvo)

כדי לבצע את המחקר המקדים אנו משתמשים בכלים מאוד מתקדמים בעולם השיווק הדיגיטלי כלים שנותנים לנו מידע יקר ערך ומשפיע על אסטרטגיית שיווק נכונה.

כלל חשוב שכדאי לדעת מה שמתאים לעסק אחד לא בהכרח מתאים לעסק השני גם אם הם עובדים באותו התחום!

 

אז איזה כלים יש לי לשווק את העסק?

בעולם השיווק הדיגיטלי יש המון כלים לשיווק ותמיד מתווספים עוד ועוד אבל השחקנים העיקריים בשוק הישראלי הם ללא ספק:

גוגל

פייסבוק

אינסטגרם

לינקדאין

הפצת תוכן

דיוור

איך אדע מה התקציב פרסום שלי?

השאלה הנצחית של כל בעל עסק.

חלק מהמחקר המקדים וביצוע בדיקה בשוק של המתחרים הינו הערכת תקציב והיא נמדדת ע”י מספר גורמים שונים כמו מחקר מילות מפתח ועלויות הממוצעות של כל קליק (קמפיין PPC), בדיקה באיזה פלטפורמה המתחרה מפרסם, בדיקת קוד האתר (אמרנו כבר שיורדים לרזולוציות קטנות) אשר יכול לרמז לנו המון דברים הקשורים לקידום כגון קידום אורגני SEO למילות מפתח וגם קידום ממומן שמבוצע על האתר.

לאחר שמקבלים את כל הנתונים נוכל להעריך את תקציב הפרסום המשוער כדי להתחרות בזירה הקיימת מול המתחרים השונים.

 

מה עושים אם התקציב שלי לא תואם לתקציב המוערך?

כאן נכנס המונח A/B Testing – כדי לייעל את הקמפיין אנו נחליט בתחילה לצאת לדרך בפלטפורמה אחת או יותר ממה שנבחר באסטרטגיית השיווק בתקציב מינימלי לבדיקת איכות וכמות הפניות / רכישות שמתבצעות מהפלטפורמות השונות בתקופת הזמן שבחרנו. לאחר שנעבור על כל הפלטפורמות בזמן סביר לביצוע אנו נדע את נתוני כל קמפיין ובכך נוכל להמליץ היכן לפעול ולנתב את התקציב עד העלאת רווח העסק וקבלת השקעה נוספת לפרסום בערוצים השונים.א

איכפת לנו מהתקציב פרסום שלכם אל תתנו לו להתבזבז לחינם בשום שלב בקמפיין, אצלנו תמצאו אנשי מקצוע שיעשו הכל כדי להשיג את התוצאה הטובה ביותר לתקציב שלך! מינימום עלויות מקסימום חשיפה

גוגל או פייסבוק?

או אולי משהו אחר? תנו לנו לבצע מחקר מקדים על העסק שלכם וקבלו ייעוץ דיגיטלי חכם ומקצועי. אל תבזבזו את התקציב שלכם לחינם!
save
לוגו ווי דו מדיה

פיתוח אתרים

  • בניית אתרים
  • עיצוב אתרים
  • UX / UI
  • תוכן לאתר
  • כלים למדידת האתר

פרסום דיגיטלי

  • גוגל
  • פייסבוק
  • לינקדאין
  • אינסטגרם
  • טריפ אדוויזור

יצירת קשר

office@we-do.media

077-2042535

קרית סיטי טק הבושם 3, אשדוד