חייגו: 072-3940816 ונשמח לעמוד לשירותכם - Worldwide

דיוור לקוחות ואוטומציה

הפצת דיוור ללקוחות הדרך הנכונה, בלי להציק.

בעלי עסקים רבים לא משתמשים בצורה נכונה במידע שהם אוספים מהלקוחות שלהם. יש להם את מספר הטלפון שלהם וכתובת האימייל אך הם לא עושים עם זה כלום. מידע שניתן לבעל עסק בצורה חוקית, מרצונו החופשי של הלקוח ובאישורו (כלומר הוא שלח לכם את הפרטים ואישר שיש לכם זכות להשתמש בזה כדי לשלוח לו הודעות), יכול לשמש את בעל העסק לפעולות של שמירה על קשר ופעולות שיווק חוזרות על לקוחות שאנחנו יודעים שכבר רכשו או ביקרו אצלנו. במאמר שלפניכם הבאנו כמה נקודות שחשוב שתדעו על הפצת דיוור ללקוחות שלכם.

שמירה על קשר עם הלקוחות

שימוש במערכות דיוור מאפשרות לשלוח מייל ללקוחות שלכם, מתי שתרצו ועל מה שתרצו. שמירה על קשר עם לקוחות היא חשובה כי ככל שהקשר יישאר חזק, כך תרוויחו יותר. דוגמאות לשמירה על קשר:

  • עדכון על מוצרים חדשים שהגיעו אליכם.
  • מבצעים חדשים שיש עכשיו בחנות.
  • העברת מידע שיכול לתת ערך מוסף ללקוחות שלכם. לדוגמה: אתם בעלים של חדר כושר. למה שלא תעבירו מייל פעם בשבוע או פעם בחודש עם טיפים למתאמנים שלכם כדי שירגישו שאתם דואגים להם?
  • העברת עדכונים על שעות פעילות העסק שלכם, מעבר למקום חדש וכד’.

 

דגשים חשובים

  1. לעשות הכול בצורה מתונה- לא “להפציץ” במיילים ובמיוחד לא בכאלה שהם נטו פרסומת. השתדלו לשלוח פעם בשבוע או פעם בחודש ולתת כמה שיותר ערך נוסף שהלקוחות שלכם באמת רוצים לקרוא.
  1. נהלו את רשימות הדיוור שלכם לפי קטגוריות, לדוגמה: גברים ונשים, קונים של מוצר א’ וקונים של מוצר ב’ וכד’. כך תוכלו להתאים את המסר בהתאם ללקוח. אין טעם שגבר שקנה מוצר א’ יקבל פרסומת על מוצר משלים למוצר ב’ שבכלל מתאים לנשים.
  1. הכינו לוח זמנים ובו תכתבו מה תרצו שיצא בכל דיוור. כך יהיה לכם נוח יותר לייצר את הדיוורים ואת חלקם אפילו תוכלו להכין מראש ואז לתזמן אותם כך שיישלחו בזמן המתאים.
  1. אם יש לכם חברי מועדון עם תאריכי לידה, תוכלו ליצור דיוור עם מבצע מיוחד שייצא ללקוח בדיוק ביום ההולדת שלו.
  1. הוסיפו כפתורי הנעה לפעולה- כפתור מעבר לאתר, כפתור שיחה לעסק שלכם, וואטסאפ, מייל חוזר וכו’. לא להעמיס, לשים בהתאם לתוכן.

איך מדוורים את הלקוחות?

מערכות כמו Smoove  או ACTIVETRAIL הן מהנפוצות ביותר ומומלצות אך כמובן שלא חייב להשתמש דווקא בהן. לכל חברה יש חבילת דיוור במחיר שונה הכוללת דברים שונים ולכן חשוב לעשות השוואת מחירים, בהתאם לצרכים והתקציב שלכם. דרך המערכות ניתן גם לשלוח SMS ללקוחות ולבצע תהליכים אוטומטיים. לדוגמה: לקוח השאיר פנייה באתר שלכם. תוכלו לדאוג לכך שהוא יקבל דיוור באותו רגע שנרשם שבו תוכלו להודות לו על השארת הפנייה ולנצל את תשומת לבו בכך שתכניסו עוד פרטים על העסק, המוצר או השירות שלכם. בצורה כזו, כאשר תחזרו לפנייה, הלקוח יבין יותר על מה מדובר והשיחה תיהיה אפקטיבית יותר. בהמשך תוכלו ליצור סדרה של דיוורים בהפרשים של מספר ימים בהם תספרו לו עוד על השירות או המוצר בזמן שהוא מתלבט כולל הסבר על היתרונות ועל למה הוא צריך אתכם. כל דיוור כזה יכול לקרב אתכם להשלמת העסקה.

רימרקטיניג בדיוור - ככה מחזירים את הלקוחות לעסק!
לא יודעים מה זה? השאירו פרטים ונשלח לכם דיוור עם כל המידע 😉.

במערכות הדיוור תוכלו לקבל מידע על אחוזי הפתיחה של המיילים, כמה מהם לחצו על כפתורי ההנעה לפעולה, מי בדיוק לחץ ואפילו נתונים כמו באיזו פלטפורמה נפתח המייל (GMAIL,SAFARI וכד’).  בכל המידע שתקבלו תוכלו להשתמש כדי להסיק מסקנות לפעם הבאה- מה עבד ומה צריך לשפר.

יש לכם מעט לקוחות חוזרים?

בשביל זה אנחנו כאן. ניהול מועדון לקוחות נכון ע"י דיוור ואוטומציה ובניית אסטרטגייה שיווקית נכונה.
TOP 10
לוגו ווי דו מדיה

פיתוח אתרים

  • בניית אתרים
  • עיצוב אתרים
  • UX / UI
  • תוכן לאתר
  • כלים למדידת האתר

פרסום דיגיטלי

  • גוגל
  • פייסבוק
  • לינקדאין
  • אינסטגרם
  • טריפ אדוויזור

יצירת קשר

office@we-do.media

077-2042535

קרית סיטי טק הבושם 3, אשדוד